פריזמה הדרכה
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית 25/1


קורס אקסל למתקדמים-מאסטר אקסל 22+29/1


קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה 12/2


25/1/18
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית
22+29/1
קורס אקסל למתקדמים- להיות מאסטר אקסל
21/2
קורס מיומנויות ניהול-עוצמת הניהול
12/2/18
קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה
ניהול זמן מקצועני מכירות ושירות
Time Management for Sales Proffesionals
מטרה:
נושא ניהול הזמן מהותי בארגון, משאב הזמן אצל מקצוען המכירות והשירות משמעותי עוד יותר. זמן משאב יקר מכסף, בעיקר זמן המוקדש למכירות וסגירת עסקאות. זמנו של מנהל שירות ומכירות נחלק בין לקוחות, ניהול, והכנות. סדנה זאת תקנה למנהל את הכלים להתמודד בצורה ראויה עם מגוון המטלות האופייניות לתחום עיסוקו, תוך כדי שיפור ביצועים מול לקוחות וכפיפים, הורדת מתח מיותר, והגדלה משמעותית של ההספק בתפקיד. בסדנה זאת ניתן להתמודד עם צרכים משותפים של המשתתפים ולהתמקד בתוצאת העבודה מול הלקוח כיעד נוסף.
נושאים:
• הגברת יעילותה מכירות וניהול צוותי מכירות ושירות וניהול נכון של יום העבודה עפ``י סדרי עדיפויות.
• הרגלי עבודה בניהול רשימת מטלות יומית (או: איך להספיק כל מה שרוצים?).
• ניהול זמן מטריציוני ו``מולטי-טסקינג`` – עבודה במקביל עם לקוחות, צוותי מכירות, מנגנוני תמיכה במכירות תוך השארתם ``פתוחים`` (בהמתנה להשלמת חלקו של אחר).
• דרכי התמודדות עם גורמים בלתי צפויים, ``הנחתות`` ו``כיבוי שריפות``.* טיפול ב``גזלני זמן`` ובהפרעות במהלך יום העבודה.
• ``תקשורת חסכנית בזמן``- דרכים לקצר בשיחות טלפון ובשיחות פנים אל פנים (מבלי לפגוע בלקוחות).

• הכרת ``תוכנות פסיכולוגיות`` של ניהול הזמן, (מה ניתן לשנות אצלנו ואיך, והכרת הצפוי לנו עם לקוחות שונים, אנשי מכירות, וישיבות שונים בניהול זמן).
• הסדנה תנוהל בדרך התנסותית-חוויתית תוך שימוש במספר דרכי הוראה:סימולציות, מילוי וניתוח שאלונים, ניתוח מקרים מהשטח, דיונים בתתי- קבוצות, הפעלות, וקטעי הרצאה. מעשירה, ושימוש בסרטי הדרכה .


תוצאה:
בהמשך לסדנה זאת יוכל המשתתף לשפר את בחירת סדרי העדיפויות שלו במשך היום, להגדיל את תפוקת המכירות והניהול בארגונו, למזער את זמן הבטלה שלו ושל הכפופים לו, להקטין את המתח המיותר בעבודה, ולהגביר נאמנות לקוחות וציוותי מכירה.

לתאום הדרכה אנא פנו לצילה בטל 03-6166994