פריזמה הדרכה
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית 25/1


קורס אקסל למתקדמים-מאסטר אקסל 22+29/1


קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה 12/2


25/1/18
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית
22+29/1
קורס אקסל למתקדמים- להיות מאסטר אקסל
21/2
קורס מיומנויות ניהול-עוצמת הניהול
12/2/18
קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה
ניהול יחידת שירות טכני
Technical Service Management
תפעול צוותי תמיכה
מטרה:
השירות ללקוחות דומה במידה רבה למזג האוויר, הרבה מדברים עליו אך מעטים פועלים לתקן אותו. ניהול יחידות שירות טכני הוגדר לפני מספר שנים כאחד מהאתגרים הניהוליים המורכבים של המאה החדשה. טענה זאת נכונה לאור העובדה כי ממנהלים יחידות אלו נדרש לעמוד בקריטריונים מחמירים מחד, ומאידך לצמצם את העלויות הקבועות של כוח אדם ושל עובדים.
הסדנה תקנה למנהל השירות את הכלים להביא לשיפור מהותי בשירות ללקוחות הארגון, ולסייע לארגונו לצבור יתרון מהותי על המתחרים על ידי התמקדות בצרכי הלקוח וצרכי הארגון.
בהדרכה נתמודד עם תהליכי ניהול השירות ביחידות המעניקות שירות טכני, בשירות פנים ארגוני ובמערכות מוטות רווח, הפועלות כיחידות עסקיות לכל דבר.
נושאים:
 אסטרטגיית השירות ביחידות למתן שירות טכני.
 גיוס עובדים מקצועיים לפי יכולות מתן השירות שהם מפגינים – בנוסף לידע המקצועי שלהם.
 מתן שירות הלכה למעשה – כך עושים זאת נכון.
 הכשרת שירות לקוחות – הדרך לאזן בין צרכי הלקוחות לבין קיום אילוצי המחלקה.
 עקרונות ניהול תלונות לקוחות.
 הטכנאי הבודד למול לקוח כועס – כיצד עליו להתמודד מול מצבים מורכבים.
 הטכנאי כמרכז שירות, איש מכירות ויחידת רווח עצמאית.
העצמת סמכויות למול האצלת סמכויות

קהל יעד:
מנכ``לים וסמנכ``לי שירות לקוחות, מנהלי תפעול, מנהלי שירות ומנהלי צוותים טכניים.
תוצאה:
שיפור בתוצאות המיידיות של הצוותים הטכניים, הקטנת התחלופה בקרב אנשי השרות, הגברת המכירות ושביעות הרצון מהשירות ושיפור תדמיתי של יחידת השירות.

לתאום הדרכה אנא פנו לצילה בטל 03-6166994