פריזמה הדרכה
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית 25/1


קורס אקסל למתקדמים-מאסטר אקסל 22+29/1


קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה 12/2


25/1/18
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית
22+29/1
קורס אקסל למתקדמים- להיות מאסטר אקסל
21/2
קורס מיומנויות ניהול-עוצמת הניהול
12/2/18
קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה
שימור לקוחות בשוק תחרותי
Customer Retention
מטרה:
ארגון ממוצע מאבד כל חמש שנים 50% מלקוחותיו ומשיג 65% מההכנסות שלו מלקוחות קיימים. עלות רכישת לקוח חדש גבוהה פי 5 מעלות השגת שביעות רצון של לקוח קיים. לכן, היכולת לשמר לקוחות ולטפח מערכת קשרים משמעותית עם הלקוחות לאורך זמן הופכת לנכס אסטרטגי לכל ארגון עסקי. הדרכה זו מכוונת לייצר הכרות מעמיקה עם כלים ישומיים, לטיפוח מערכת היחסים עם הלקוחות ויצירת יכולת גבוהה לשימור לקוחות.

הסדנה תעסוק בנאמנות הלקוחות, זיהוי לקוחות בנטישה, מיומנות שיחת השימור, מכירה מחודשת ללקוח, מינוף מערכת יחסים אישית, שינוי חוזה השירות, ניהול תלונות מתקדם, מו``מ מתקדם ושירות מעל הכל.
נושאים:
o מחזור חיי הלקוח (LTV) ומשמעותו לביצועים העסקיים של הארגון
o כלים לזיהוי וניבוי פוטנציאל לקוחות ושווי לקוח
o נאמנות כערך ארגוני – כיצד בונים ומיישמים תהליכים בוני אמון ונאמנות
o ניהול קשרי לקוחות – פעולות יזומות לשימור לקוחות
o בניית מאגר נתונים והפעלתו לצורך בניית נאמנות
o שימוש בתלונות לקוחות כמנוף לנאמנות
o ``הורסי נאמנות`` – 10 דברים שאסור לעשות
o ``בוני נאמנות`` – 10 דברים שחייבים לעשות

קהל יעד:
מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, אנשי שירות, ואנשי מכירות

לתאום הדרכה אנא פנו לצילה בטל 03-6166994