פריזמה הדרכה
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית 25/1


קורס אקסל למתקדמים-מאסטר אקסל 22+29/1


קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה 12/2


25/1/18
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית
22+29/1
קורס אקסל למתקדמים- להיות מאסטר אקסל
21/2
קורס מיומנויות ניהול-עוצמת הניהול
12/2/18
קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה
ניהול הלקוח/פרויקט
מטרה:
ניהול לקוחות הוא השילוב המורכב שבין מנהל פרויקט, מנהל מכירות, מנהל שירות ותמיכה, ותקציבאי. נדרשת מיומנות רבה בתאום הפעולות הנדרשות לספק את צרכי הלקוח המורכבים. גישת המכירות מפנה מקום לשירות ייעוצי, ותמיכה רצופה. במכירת חוזים ארוכי טווח נוצרת מערכת יחסים סמביוטית בין הלקוח והספק. תאום הציפיות נדרש לחידוש תכוף, הן ברמת הלקוח והן בעבודת מטה בעולמו של הספק.

הסדנה תסייע למנהלי הלקוח/ומנהלי הפרוייקטים, להגדיר ולהשביח את עבודת התאום, את מערכת היחסים עם הלקוחות, ואת התוצאות של עבודתם לאורך התקופה.
נושאים:
• אסרטיביות בתאום ציפיות
• תאום דרישות לשינויים
• שימור והגנה על רווחיות ההקשר
• כינון מערכת יחסים נבונה ובונה
• הרחבת ההכרות עם ארגון הלקוח
• מיומנויות ייצוג הולם של הספק
• בניית אמפטיה ומיזוג צרכי ספק לקוח
• ניהול ניגודים וקונפליקטים
• ניהול משברי ספק/לקוח
• חקר הצלחות/קייס סטודייז
• קביעת מדיניות תקשורת אפקטיבית
• הטמעת נהלי עבודה משותפים

קהל יעד:
מנהלי פרויקטים, מנהלי שיווק ומכירות, מנכ``לים, מנהלי לקוחות, ותקציבאים

אירוח: ארוחת צהרים עשירה וכיבוד

לתאום הדרכה אנא פנו לצילה בטל 03-6166994