פריזמה הדרכה
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית 20/12/18


קורס אקסל למתקדמים-מאסטר אקסל 18+25/12


יום עיון מזכירות בכירות ומנהלות לשכה 19/12


19/12
יום עיון מנהלות לשכה ומזכירות בכירות
18+25/12
קורס אקסל למתקדמים- להיות מאסטר אקסל
20/12
הכשרת ממונות על מניעת הטרדה מינית
20/18
קורס פיתוח מיומנויות ניהול
קורס נאמני מחשוב
Computer Trustees
מטרה:
להכשיר בעלי תפקידים אדמיניסטרטיביים בדרג ביניים בארגון להתמודד עם מערכות המחשוב (חומרה ותוכנה), לפתור בעיות בסיסיות ולנהל את ההתקשרות עם מנהל הרשת/המחשוב החיצוני או הפנימי.
נושאים:
עיקרי החומרה, מבנה המחשב, רכיבים, חיבורים וכרטיסים.
הנושא יכלול הסבר תיאורטי והתנסות מעשית בזיהוי רכיבי המחשב השונים.
תיאוריה של מערכות הפעלה: עיקרי פעולה ותפקוד מערכות הפעלה ,למה צריך מערכת הפעלה,מה קורה מרגע הדלקת המחשב עד שניתן לעבוד עליו, הבדלים בין מערכות הפעלה שונות.
מערכת הפעלה: התקנה וניהול: הדגמה של התקנת מערכת. התנסות מעשית בהתקנת מערכת. כלי אדמיניסטרציה, ניהול דיסקים, גיבויים ושיחזורים.
פתרון בעיות:בעיות אופייניות והסיבות להן
סיווג הבעיות לפי קריטריונים: אפיון הבעיות שניתן לפתור ללא מעורבות טכנאי או מומחה למחשבים אבטחת מערכות:
בעיות בהתקנת מערכות הפעלה, סיסמאות, מידור וסוגי משתמשים, התמודדות עם וירוסים.
דיון בהבנה של בעיות שיועלו על ידי המשתתפים והדרכים לפתרונן.
מבוא לרשתות: מה זה פרוטוקול תקשורת ולמה הוא נחוץ
• חומרת תקשורת פסיבית ואקטיבית.
• סוגי רשתות: רשת מקומית, רשת רחבה ורשתות ציבוריות
• תצורות מקובלות של עבודה ברשתות: קבוצות עבודה, עבודה מול שרתים.
הקבוצה תתנסה בקונפיגורציה של פרוטוקולי TCP/IP לעבודה ב-Workgroup.
מבנה האינטרנט, קישור לאינטרנט, ביצועים, סיכונים, הגנות (Firewall, כלי ניטור)
אירוח ותפעול אתר אינטרנט ,בניה ותחזוקת אתר אינטרנט. הכרת HTML. הגדרת פונקציות ותפקידי האתר ואיפיון הטכנולוגיה למימושם,שיקולים בהקמה, בתפעול ובתחזוקת אתר.
הקבוצה תקים ותתחזק אתר בסיסי

קהל יעד:
אנשים בארגון עם ``ראש פתוח`` אשר אינם פוחדים מהתמודדות עם חידושים ונענים לאתגרים
דרישות מקדימות:
ניסיון בשימוש במחשב האישי, באינטרנט ובתוכנות אופיס
תוצאה:
עובד שעבר את ההדרכה יהיה בעל תובנה עמוקה יותר של מערכות ותשתיות המחשוב בארגונו, יבין את ממשקי הרשת, יוכל להתמודד עם בעיות בסיסיות בחומרה ותוכנה, לפתור בעיות בממשק שבין יחידת הקצה והרשת, ולבנות ולתחזק אתר אינטרנט.
כמו-כן יהיה בעל כלים לקבלת החלטות מושכלות בנושאי מחשוב (חומרה ותוכנה) ותפעול השרות (באמצעות עובדי הארגון או ספקי שירות חיצוניים.

הערות:
תפקידו של נאמן מחשוב בחברה הוא לרכז את תחום המחשוב בארגונו ולתת מענה ראשוני לבעיות מחשב בסיסיות בתחומי תכנה וחומרה.

הקורס נועד להכשיר אנשים בעלי ``ראש גדול`` מתוך הארגון. נאמן המחשב ממלא תפקיד מפתח בארגונו, מסייע לעמיתיו ולהנהלה, ומהווה חוליה חיונית בתפעול המערכות בחברה.

הקורס ירחיב את הידע של איש הארגון בחומרה ובתוכנה של PC וכן במרכיבי הרשת, באופן שיוכל לתת מענה לבעיות בסיסיות ובכך לקצר זמן המתנה לאיש מחשב. המשתתף בקורס זה יוכל לפתור בעיות בסיוע טלפוני של איש התמיכה ובכך להגדיל את זמינות המחשב בארגון, לחסוך לארגונו משאבי תמיכה וכסף, ולהעשיר את עמיתיו בשימושי המחשב. כמו-כן יוכל נאמן המחשוב לבנות ולתחזק אתר אינטרנט בסיסי עבור ארגונו.

הרחבת הידע התיאורטי והמעשי בתחום המחשוב גם תאפשר לנאמן לתמוך בקבלת החלטות מושכלת בתחום המחשוב בארגונו.

המשתתפים יוכלו להציג בעיות בהן נתקלו במהלך עבודתם. חלק מהבעיות (אלה היכולות להביא תועלת גם למשתתפים אחרים בקורס) ילובנו בכיתה.
תוספות:
רציונל לארגון
ארגון אשר יכשיר נאמני מחשוב יחסוך בטווח קצר משאבי ניהול רשת ושעות תמיכה, זמן המתנה למומחה הרשת, זמן תפעול תקלות מקומי,ויעלה במידה רבה את רמת המחשוב ביחידה/ארגון.
לתאום הדרכה אנא פנו לצילה בטל 03-6166994