פריזמה הדרכה
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית 25/1


קורס אקסל למתקדמים-מאסטר אקסל 22+29/1


קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה 12/2


25/1/18
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית
22+29/1
קורס אקסל למתקדמים- להיות מאסטר אקסל
21/2
קורס מיומנויות ניהול-עוצמת הניהול
12/2/18
קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה
ניהול קשרי מדיה ותקשורת
Managing Media Relations
יחסי ציבור – הלכה למעשה
מטרה:
התקשורת היא הכוח השולט בכל הנוגע לדעת קהל, מיתוג, מכירות, שיווק, ותדמית. השליטה בתקשורת היא אמנות נרכשת, נדרשת מחויבות וידע, יכולת שכנוע, והבנה אל ליבת המדיה. התקשורת בונה, הורסת, ממצבת, ומחסלת, התקשורת מסקרנת, התקשורת מאיימת. איך עובדים מולה? כיצד ניתן להשתמש בתקשורת לקידום הפירמה, המותג, המנכ``ל, המוצר או השירות? מנגד, כיצד ניתן, למזער נזקים תקשורתיים ברגעי משבר.
נושאים:
ניהול קשרי מדיה
 מפת התקשורת העכשווית – עיתונות כתובה (ארצית, מקומית, מקצועית)
 כיצד עובד עיתון, סדר היום של העיתונאי, מקורות החומרים.
 הודעה לעיתונות - מתי זה סיפור טוב, מתי זה רע
 המדורים הכלכליים – מי נגד מי, כמה ולמה
 היחצ``נים – מיהם, כיצד הם עובדים, מהי השפעתם על העיתון.
יחסי ציבור הלכה למעשה
 גיבוש אסטרגיה תקשורתית ועד לידיעה בעיתון
 איך בונים את מערכת יחסי עבודה של יועץ התקשורת עם עיתונאים.
 כטיפול במשבר תקשורתי, ומסיבת עיתונאים.
 אימת ה``דד-ליין`` – מועדי סגירת עיתונים ומדורים וכיצד ניתן להרוויח מכך
 טריקים ושטיקים –מותר ואסור ביחסים עם התקשורת

קהל יעד:
המנכ``ל, המשנה או הסמנכ``ל, מנהל יחסי הציבור/ דוברות או המרקום

תאור:
במסגרת הסדנה ``יחסי הציבור - הלכה למעשה``, נבחן את עבודת יחסי הציבור היומיומית , באמצעות דוגמאות ונושאים בהם אנשי יחסי הציבור נתקלים מידי יום.

בין הסוגיות שידונו - מהו תפקידו של יועץ התקשורת ואיש יחסי הציבור הן מול הלקוח ( החברה או הגורם) אותו הוא מייצג והן מול התקשורת. כיצד נתפש איש יחסי הציבור על ידי כל אחד מהגורמים ומהי הגדרת המשימות של איש יחסי הציבור בשנת 2004 בישראל ובהשוואה לחו``ל. יחסי ציבור מתמחים – ההתמקצעות של תחום יחסי הציבור מחייבת את אנשי יחסי ציבור להתמחות בתחומים העיסוק השונים: פיננסים, הייטק, צרכנות וכיו``ב.

כמו כן, נבחן את תהליך העבודה של יחסי הציבור – משלב הגיבוש אסטרגיה תקשורתית ועד לידיעה בעיתון – איך זה עובד באמת ? מה ההבדל בין יחסי ציבור יזומים מול יחסי ציבור מגיבים ואיך אפשר לזהות את ההבדלים של הבדלי הגישות בידיעות עצמן.

וגם, איך בונים את מערכת יחסי עבודה של יועץ התקשורת עם עיתונאים ועורכים. מה רלוונטי לכתבים ומתי יש צורך לערב את העורכים ?
המלצות וטיפים על מה כדאי ומה אסור במערכת יחסי עבודה בין יחסי הציבור למדיה.

עבודת יחסי הציבור מתאפיינת לרוב בעבודת תחת לחץ זמנים, כאשר הדד ליין של העיתון מחייב קבלת החלטות בזמן קצר תוך כדי עבודה מול מתחרים הוצאת תגובות , הדלפות. איך עובדים בתנאי לחץ, איך מבחינים בין עיקר לטפל ומתי נושא הופך להיות משבר תקשורתי וכיצד מטפלים בו?

ניהול מעקב אחר הפרסום בעיתונות – מעקב אחר הידיעות שפורסמו על הלקוח, ידיעות על המתחרים, על השוק והתחום הרלוונטי ועוד. מעקב ברמה יומיומית וכן דיווח תקופתי. שימוש בכלי עזר וניתוח להסקת מסקנות והפקת לקחים.

אתגרים ומשימות – מה המפתח להצלחה, מהו כשלון ידוע מראש ומתי סיפור הצלחה הופך לכשלון.....
כל אלה ועוד בסדנת התקשורת ויחסי הציבור .

לתאום הדרכה אנא פנו לצילה בטל 03-6166994