פריזמה הדרכה
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית 25/1


קורס אקסל למתקדמים-מאסטר אקסל 22+29/1


קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה 12/2


25/1/18
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית
22+29/1
קורס אקסל למתקדמים- להיות מאסטר אקסל
21/2
קורס מיומנויות ניהול-עוצמת הניהול
12/2/18
קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה
סדנת טלמרקטינג-מכירה טלפונית
Phone Sales Workshop
ניהול מערכת יחסים משמעותית באמצעות הטלפון
מטרה:
המילה טלמרקטינג פירושה, שימוש מתוכנן בטלפון למטרות שיווקיות. זו מילת מטריה לפעילות מגוונת והדורשת התמחות אופיינית כמו בכל תחום מקצועי. זו יכולה להיות מכירה ישירה בטלפון לצרכנים או ללקוחות, מבצעי קידום מכירות, ביצוע סקר שוק, קבלת הזמנות, אזכור גבייה, היענות טלפונית למודעת פרסום או מסירת מידע ללקוחות.

המכירה בטלפון, דורשת מיומנויות תקשורת שאינן קשורות במראה. הקול והשימוש בו הופכים לכלי החשוב ביותר ולכן עלינו ללמוד שימוש נכון בקול,בהדגשות,חיוך תוך כדי הדיבור והשמעת ההקשבה שלך (``הקשבה פעילה``). היכולת לסיים שיחה ולחזור ללקוח תוך מספר דקות או שעות להמשך שיחה או לשיחה מחודשת מהווים יתרונות גדולים למכירה בטלפון לעומת המכירה בשטח. במסגרת הסדנה נלמד את הכלים הדרושים להצלחה בעבודת הטלמרקטינג. על מנת להטמיע את השימוש בהם נבצע סימולציות במעבדת טלפון וננתח את השיחות להפקת לקחים ושיפור הביצועים.
נושאים:
1. פתיחת השיחה ויצירת אקלים חיובי
2. אפיון סוגי לקוחות והתאמת השיחה
3. שאלות להבנת הצרכים של הלקוח
4. תיקשור ההצעה שלנו
5. טיפול בהתנגדויות
6. הגדלת העסקה
7. שפת גוף בתקשורת טלפונית
8. הקשבה אקטיבית
9. זיהוי איתותי קניה
10. הגברת המוטיבציה להשגיות

קהל יעד:
מקצועני הזמנות ומכירות טלפוניים, נציגי שירות ביחידות טלמרקטינג, ראשי צוותים ואחראי משמרת ולכל מי שמעוניין להתקדם ולהכשיר עצמו לתפקיד בתחום המכירות / שירות והזמנות בטלפון.
תוצאה:
הסדנא תקנה למשתתף כלים להעצים את יכולת התקשורת שלו בטלפון, ולהגביר מוטיבציה והישגים בקרב מקצועני טלמיטינג, להעלות את המכירות לעובד ולעמדה.

לתאום הדרכה אנא פנו לצילה בטל 03-6166994