פריזמה הדרכה
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית 17/3/21


קורס אקסל למתקדמים-מאסטר אקסל 18/3/21


יום עיון מזכירות בכירות ומנהלות לשכה 19/3/21


17/3
יום עיון מנהלות לשכה ומזכירות בכירות
17/3
הכשרת ממונות עלמניעת הטרדה מינית
18/3
יום רענון לממונות מנוסות
20/3
קורס אקסל
מילים שמוכרות הכל
Sales Communications
תקשורת ושפת גוף במכירות- העמידה בפני הלקוח
מטרה:
אחת מהמיומנויות החיוניות לכל איש עסקים,נציג מכירות, ובעל מקצוע, היא היכולת לעמוד מול לקוח. על מנת לבנות יחסים עסקיים עם לקוחות נדרש תמהיל של תקשורת מקצועית, יושרה ואמינות, ידידות ואמפתיה, ומנהיגות נסיבתית. סדנת תקשורת זו חושפת מיומנויות תקשורת מתקדמות אילו.
נושאים:
– תכנון וביצוע פרזנטציה עסקית מנצחת.
 תהליך התכנון של פרזנטציה קבוצתית או אישית.
 נתיב הסגירות להצלחה
 תהליך התכנון של פרזנטציה עסקית
 טכניקות לניהול ושליטה במצגת
 מניעת התנגדויות פוטנציאליות כחלק מהמצגת העסקית
 ניתוב המצגת לעבר סגירת עסקה מוצלחת
 התאמת המסרים והעזרים השיווקיים.
 טיפים לשיפור הביצועים.

– שפת גוף יישומית בפרזנטציה עסקית.
 איסוף מידע מקדים, הסגת יתרון תחרותי והכרת הלקוח, באמצעות לימוד הסביבה הבלתי-מילולית.
 התאמת המסרים הבלתי-מילוליים למסרים המילוליים (תקשורת סימטרית).
 העברת מסרים מוסווים לצורך שכנוע והשפעה בעזרת שפת הגוף.
 זיהוי תחושות ומחשבות הצד השני .

קהל יעד:
מנהלי מכירות , נציגי מכירות, ומהנדסי אפליקציה,מנהלים, בעלי מקצועות חופשיים, אנשי מכירות מכל חתך עסקי.
תוצאה:
השתתפות בסדנא תקנה לנוכחים אסטרטגיות וטקטיקות מעשיות ומוכחות לשיפור התוצאות העסקיות, בעמידה מול לקוחות.

על המרצה:



לתאום הדרכה אנא פנו לצילה בטל 03-6166994