|
|
 |
 |
|
|
|
|
שיווק ומכירה לשוק התעשייתי |
The Industrial Selling Proccess |
מטרה: המשותף למכירה תעשייתית ומכירה קמעונאית הוא שעל אף השוני המהותי , עדיין מדובר במיומנות המתבססת על יכולת יצירה ושמירה על קשרי ידידות, אמון, ומקצועיות. אבל בניגוד למשותף, מכירה למשתמש קצה שונה לחלוטין משיווק לתעשיה. נדרשת מיומנות וסבלנות, יכולת לעמוד בדרישות ולקיים הבטחות. התחרות והמו``מ נערכים בועדות ובמכרזים, ותחרות עשויה להגיע מספקים זרים ומקומיים כאחת. השתלמות זו באה לסקור את המיומנויות העיקריות הנדרשות להצליח בתחום זה, ולחלוק רעיונות אפקטיביים כמו גם לקדם שיתופי פעולה בין שחקנים בענף. |
נושאים:
1. המוצר התעשייתי – מאפיינים וייחוד. ההכרח בתכנון לפרטים, בבניית אסטרטגיה ובהצבת יעדים כמותיים תחת האילוצים
2. השוק התעשייתי – אופן הקנייה והמכירה. תהליך קבלת החלטות, מכרזים.
3. התקשורת השיווקית בשוק התעשייתי – אינטרנט, קשרים אישיים, תערוכות, כנסים, ימי עיון ללקוחות פוטנציאליים, כתבי עת מקצועיים, שימוש במתווכים. מכירה אישית, יחסי ציבור, מהלכי קידום מכירות, אסטרטגית ה``דחיפה``. גמישות הביקוש בשוק תעשייתי.
4. משא ומתן בשוק התעשייתי – הכנת המשא ומתן, צוות המשא ומתן, מקום המשא ומתן, משא ומתן מתמשך, הרחבת גזרת המשא ומתן, הכוחות הפועלים במשא ומתן.
5. מכירות גדולות – מאפיינים ודרכי פעולה.
|
|
קהל יעד:
מנהלים ואנשי מכירות העוסקים בשיווק אקטיבי ומכירת ציוד וחומרי גלם ללקוחות תעשייתיים.
|
|
על המרצה:
המנחה התמחה בשיווק בטכניון, מנהל חברה העוסקת ביעוץ עסקי ,מרצה בכיר במכללה למנהל בנושא שיווק והתנהגות צרכנים, אסטרטגיה וניהול השיווק.
|
|
|
הערות:
משתתפי ההשתלמות יוכלו לחנות בחניון כיכר אתרים ללא עלות נוספת
|
|
לתאום הדרכה אנא פנו לצילה בטל 03-6166994 |
|
|
|