פריזמה הדרכה
קורס ממונים/ות על מניעת הטרדה מינית 17/3/21


קורס אקסל למתקדמים-מאסטר אקסל 18/3/21


יום עיון מזכירות בכירות ומנהלות לשכה 19/3/21


17/3
יום עיון מנהלות לשכה ומזכירות בכירות
17/3
הכשרת ממונות עלמניעת הטרדה מינית
18/3
יום רענון לממונות מנוסות
20/3
קורס אקסל
ניהול ערוצי מכירות בינ``ל
ניהול מכירות במרחק של 10,000 ק``מ מהלקוחות
מטרה:
ניהול ערוצי מכירות משלב סוכנים, מפיצים, שותפים עיסקיים ומשרדי מכירות של החברה בעולם. כל אלו ממוקמים בקירבת הלקוח ומתמודדים בקשיי הריחוק מהנהלת החברה.

נודה שהבעיות של ניהול מכירות בריחוק פיזי, תרבותי ובהפרשי השעות, לא השתנו מהותית מעידן הטלקס (כן, היה דבר כזה...), וזאת למרות הציפיות מהתקדמות בתקשורת האלקטרונית.

אחד התסמינים של הבעיתיות הוא תחלופה תדירה של סוכנים. יחסי סוכן-יצרן המאריך ימים הוא נכס שלצערינו לא מספיק נפוץ.
לא תמיד נשען ניהול המכירות על מתודולוגיה תהליכית מובנת –בדומה לייצור,הנדסה ופיתוח.

ניהול ערוצי המכירות עובר אבולוציה מהיותה עתירת אינטואיציה לדיסציפלינה מתודית.

גובר השימוש במדדים על עלות ואיכות ה``לידים``, מיקומם בצינור המכירות וקצב התקדמותם, יחס ההצלחות ודיוק בתחזיות.

איכות ניהול ערוצי המכירות מושתת על ניהול תהליכים יותר מתודיים ופחות אינטואיטיביים, זמינות של כלי מכירה חכמים יותר וזרימה אוטומטית של המידע באופן דו-כיווני ולא על חשבון זמן לקוח.
נושאים:
1. התרת צווארי הבקבוק ביחסי יצרן - סוכן

2. האם מספיק לספק לסוכן רק מוצר?

3. כנסי מכירות: עד כמה הם אפקטיביים?

4. תהליכי מכירה מובנים, מתודולוגיה, מדדים וכלים

5. יותר זמן של הסוכן עם הלקוח ופחות על דיווחים

6. שקיפות מידע דו-כיווני: אין ניהול בלעדיו

7. שיתוף ידע בין הסוכנים לבין עצמם (ולא רק מול המטה)

8. תמריצים חדשניים מעבר לעמלות




קהל יעד:
מנכ``לים , מנהלי ערוצי שיווק, סמנכ``לי מכירות, יצואנים

על המרצה:
המנחה – הינו בעל רקע בהנדסה ומינהל עסקים ועם יותר מ-20 שנות ניסיון מעשי בהקמה וניהול מערכי מכירות בינלאומיים.

שימש בעבר בתפקידי ניהול בכירים בחברות רב לאומיות כסמנכ``ל בארץ ובחו``ל בתחומי השיווק והמכירות, הפיתוח העסקי, כמנהל חטיבה, וכיזם היי-טק, במסגרתם הקים וניהל מערכי מכירות בינ``ל.

לתאום הדרכה אנא פנו לצילה בטל 03-6166994